PROTOKÓŁ NR 115/2013
Z POSIEDZENIA ZARZĄDU POWIATU WE WRZEŚNI
z dnia 6 marca 2013 roku
Obrady otworzył przewodniczący Zarządu Powiatu we Wrześni pan Dionizy Jaśniewicz stwierdzając obecność czterech członków. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Przewodniczący Zarządu zapoznał zebranych z porządkiem obrad:
-
Przedstawienie kwestii zakupu maszyny remonter do wykonywania prac drogowych.
-
Zatwierdzenie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego przedmiotem jest usługa telefonii komórkowej z internetem mobilnym.
-
Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w planie finansowym dochodów i wydatków budżetu powiatu wrzesińskiego na 2013 rok według szczegółowości klasyfikacji budżetowej;
b) zmian w planie finansowym zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych powiatowi wrzesińskiemu na 2013 rok.
-
Sprawy bieżące, informacje, komunikaty.
-
Wolne głosy i wnioski.
Członkowie Zarządu Powiatu we Wrześni jednogłośnie zaakceptowali przedstawiony porządek obrad.
Do pkt. 1
Pani Izabela Karpińska – kierownik Referatu Dróg Powiatowych przedstawiła podstawowe parametry/zasady funkcjonowania maszyny remonter na podstawie produktu firmy Straβmayr:
1) nośnik: samochód ciężarowy Iveco;
2) ładowność: 900 kg emulsji asfaltowej;
3) kruszywo: sortowane bazaltowe lub granitowe frakcji 5-8 mm;
4) technologia: oczyszczenie ubytku sprężonym powietrzem, wypełnienie gotową mieszanką grysu i emulsji, spękania można uzupełnić samą emulsją bez konieczności wycinania całej powierzchni;
5) obsługa: dwie osoby;
6) podgrzanie emulsji: wewnętrzny zbiornik na olej napędowy;
7) gwarancja: 2 lub 3 – letnia;
8) cena: około 75.000 zł netto.
Członkowie Zarządu Powiatu we Wrześni uzgodnili, że kwestię zakupu maszyny remonter uwzględnią przy rozdysponowywaniu wolnych środków pozostających na rachunku bankowym za 2012 rok.
Do pkt. 2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia, która stanowi załącznik nr 2 do protokołu omówiła pani Elżbieta Helman – kierownik Referatu Gospodarczego.
Pani Elżbieta Helman zaznaczyła, że po analizie wprowadzono w specyfikacji następujące zmiany:
-
wykonawca zobowiązany będzie do dostawy nowych aparatów telefonicznych w ilości 31 sztuk (3 sztuki aparatów telefonicznych „1”, 8 sztuk aparatów telefonicznych „2” i 20 sztuk aparatów telefonicznych „3” oraz modemów w ilości 11 sztuk);
-
termin realizacji zamówienia wyznaczono od dnia 01.04.2013 r. do 31.03.2015 r.;
-
dla celów poglądowych uwzględniono przeliczone szacunkowe dane wykonywanych przez zamawiającego połączeń i przesyłu danych w ciągu jednego miesiąca w odniesieniu do nowej ilości aparatów, które dostarczy wykonawca.
Zarząd Powiatu we Wrześni zatwierdził treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego przedmiotem jest usługa telefonii komórkowej z internetem mobilnym.
W głosowaniu wzięło udział 4 członków Zarządu. Oddano 4 głosy „za” przyjęciem treści specyfikacji.
Do pkt. 3a, b
Uchwały, które stanowią odpowiednio załączniki nr: 3 i 4 do protokołu omówiła pani Beata Walkowiak – skarbnik powiatu.
Zarząd Powiatu we Wrześni podjął uchwały:
1) nr 475/2013 w sprawie zmian w planie finansowym dochodów i wydatków budżetu powiatu wrzesińskiego na 2013 rok według szczegółowości klasyfikacji budżetowej;
2) nr 476/2013 w sprawie zmian w planie finansowym zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych powiatowi wrzesińskiemu na 2013 rok.
W punkcie 4. Sprawy bieżące, informacje, komunikaty i punkcie 5. Wolne głosy i wnioski członkowie Zarządu nie podjęli dyskusji. Z uwagi na wyczerpanie porządku obrad przewodniczący Zarządu pan Dionizy Jaśniewicz zamknął posiedzenie.
Na tym protokół zakończono.
Podpisy członków Zarządu:
1./-/ Dionizy Jaśniewicz
2. /-/ Waldemar Grzegorek
3. /-/ Rafał Zięty
4. /-/ Jerzy Mazurkiewicz
Protokołowała:
Natalia Kowalczyk
Referat Kancelaria Ogólna,
Biuro Rady i Zarządu
Załączniki do protokołu znajdują się w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich – Referat Kancelaria Ogólna, Biuro Rady i Zarządu Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września, pok. 117.
- wytworzenie informacji: Dionizy Jaśniewicz
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Jakubowski (03/04/2013 07:22:58)
- zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Jakubowski (03/04/2013 07:23:42)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Jakubowski (03/04/2013 07:23:42)