PROTOKÓŁ NR 125/2013
Z POSIEDZENIA ZARZĄDU POWIATU WE WRZEŚNI
z dnia 8 maja 2013 roku
Otwierając obrady pan Dionizy Jaśniewicz, przewodniczący Zarządu stwierdził, że w posiedzeniu uczestniczą wszyscy członkowie. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Przewodniczący Zarządu przedstawił porządek obrad:
-
Rozpatrzenie wniosku w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie logo powiatu wrzesińskiego w Katalogu Zmian Gospodarczych i Mechanizmów Zaradczych.
-
Zatwierdzenie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego przedmiotem jest zakup i dostawa remontera drogowego.
-
Sprawy bieżące, informacje, komunikaty.
-
Wolne głosy i wnioski.
Członkowie Zarządu Powiatu zaakceptowali przedstawiony porządek obrad.
Do pkt. 1
Pan Kamil Perlik, naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich omówił pismo, które stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Pan Kamil Perlik poinformował, że kierownik projektu „Bądź gotowy na zmianę” wnioskuje o możliwość umieszczenia logo powiatu w katalogu, który jest przygotowywany w ramach projektu.
Członkowie Zarządu Powiatu we Wrześni wyrazili zgodę na umieszczenie logo powiatu wrzesińskiego w Katalogu Zmian Gospodarczych i Mechanizmów Zaradczych.
Do pkt. 2
Pani Magdalena Michalak, inspektor w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich przedstawiła specyfikację, która stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Pani Magdalena Michalak zaznaczyła, że przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego remontera drogowego po generalnym remoncie służącego do likwidacji wyrw, ubytków i spękań siatkowych nawierzchni bitumicznych przy zastosowaniu kruszywa oraz emulsji asfaltowej. Następnie opisała wymagania techniczne maszyny wymieniając m.in.:
1) pojemność zbiornika grysu – min. 500 kg,
2) pojemność zbiornika emulsji – min. 800 l,
3) automatyczna regulacja temperatury grzania emulsji,
4) typ układu podgrzewania emulsji w zbiorniku: palnik olejowy,
5) wysokoprężny silnik, chłodzony powietrzem o rozruchu elektrycznym.
Ponadto dodała, że wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Z uwagi na niepodjęcie dyskusji w pkt Sprawy bieżące, informacje, komunikaty oraz Wolne głosy i wnioski przewodniczący Zarządu zamknął posiedzenie.
Na tym protokół zakończono.
Podpisy członków Zarządu:
1. /-/ Dionizy Jaśniewicz
2. /-/ Waldemar Grzegorek
3. /-/ Rafał Zięty
4. /-/ Jerzy Mazurkiewicz
5. /-/ Andrzej Szablikowski
Protokołowała:
Natalia Kowalczyk
Referat Kancelaria Ogólna,
Biuro Rady i Zarządu
- wytworzenie informacji: Dionizy Jaśniewicz
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Jakubowski (28/05/2013 07:14:23)
- zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Jakubowski (28/05/2013 07:59:48)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Jakubowski (28/05/2013 07:59:48)