PROTOKÓŁ NR 44/2014
Z POSIEDZENIA KOMISJI REWIZYJNEJ
z dnia 17 lutego 2014 r.
Przewodnicząca komisji
Maria Taciak otworzyła posiedzenie, stwierdziła quorum, przy którym
komisja może podejmować decyzje. Lista obecności stanowi załącznik
nr 1 do protokołu.
Przewodnicząca
przedstawiła następujący porządek posiedzenia:
-
Otwarcie posiedzenia – punkt zrealizowany.
-
Wypracowanie stanowiska w sprawie skargi w przedmiocie braku udostępnienia interesantom elektronicznej skrzynki podawczej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
-
Kontynuowanie czynności kontrolnych wydatków na infrastrukturę drogową za okres II półrocza 2013 roku.
-
Wolne głosy i wnioski.
-
Zakończenie.
Ad. 2.
Komisja Rewizyjna, po zapoznaniu się z zarzutami podniesionymi w skardze złożonej przez pana Aleksandra Andzelma, jak również z wyjaśnieniami Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego wyraża opinię, że wniesiona skarga jest bezzasadna.
Komisja stwierdza, że istniała możliwość korzystania z poczty elektronicznej starostwa, zatem nie można uznać, że nie było możliwości złożenia w formie elektronicznej pisma, jak i otrzymania urzędowego poświadczenia.
Komisja
stwierdza, że Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego podjął
działania zmierzające do uruchomienia e-PUAP, kierując w dniu 27
stycznia 2014 roku wniosek do Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
o aktywowanie funkcjonalności elektronicznej Platformy Usług
Administracji Publicznej, a także zabezpieczył w budżecie środki
na pokrycie wydatku związanego z w. wym. zadaniem.
Ad. 3.
Komisja Rewizyjna przystąpiła do dalszych czynności kontrolnych wydatków na infrastrukturę drogową za okres II półrocza 2013 roku.
Komisja poddała kontroli zadania w zakresie:
1. remontów – remont cząstkowy jezdni masą mineralno – asfaltową na ciepło,
2. inwestycji – budowa chodnika w miejscowości Targowa Górka.
Na postawie kontroli dokumentów źródłowych Komisja Rewizyjna
stwierdziła, że realizowane zadania znajdowały pokrycie w
budżecie, były udokumentowane umowami i protokołami odbioru, a
przedłożone faktury zawierały opisy, co było zgodne z przepisami
ustawy o rachunkowości. Komisja nie wniosła uwag do realizowanych
wydatków na infrastrukturę drogową, poczynionych w II półroczu
2013 roku.
Protokół z kontroli stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.
Ad. 4.
Członkowie komisji ustalili, że tematem następnej kontroli będzie zapoznanie się z wynikami kontroli zarządczej sprawowanej przez Starostę Wrzesińskiego jako przewodniczącego Zarządu jednostki samorządu terytorialnego (art. 68 ustawy o finansach publicznych) w 2013 roku.
Przewodnicząca Komisji
/-/ Maria Taciak
Protokołowala:
Katarzyna Plucińska
inspektor
Załączniki do protokołu znajdują się w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich – Referat Kancelaria Ogólna, Biuro Rady i Zarządu Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września, pok. 117.
- wytworzenie informacji: Maria Taciak
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Katarzyna Plucińska (19/02/2014 10:00:26)
- zaakceptowanie treści informacji: Katarzyna Plucińska (19/02/2014 10:01:49)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Katarzyna Plucińska (19/02/2014 10:01:49)