Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
na przeprowadzenie szkolenia grupowego „Księgowość
komputerowa z elementami kadr
i płac” dla 15 osób
bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni
o wartości nie przekraczającej kwot określonych w
przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień
publicznych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6403535, faks 061 6402110.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkolenia grupowego pn. „KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC” dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni. Łączna liczba godzin szkolenia musi wynosić 160 godzin zegarowych (w tym min. 100 godzin zajęć praktycznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
I.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
okres
w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Wykonawca spełni przedstawiając wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem nazwy oraz zakresu tematycznego szkolenia, liczby osób przeszkolonych, wartości szkolenia, terminu jego realizacji, liczby godzin szkolenia oraz nazwy i adresu podmiotu na rzecz którego realizowano szkolenie wraz z dowodem potwierdzającym należyte wykonie usługi (załącznik nr 7).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego
wzór stanowi załącznik
nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten wykonawca spełni składając wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadających wymagane uprawnienia przewidziane prawem. Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące zajęcia teoretyczne i praktyczne posiadały wykształcenie wyższe.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego
wzór stanowi załącznik
nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz zaświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na postawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
-
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 9 do SIWZ);
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy;
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu —wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
-
Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKRESLONYM WYMAGANIOM: ---------
III.6) INNE DOKUMENTY:
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie wykonawcy w sprawie wydawania zaświadczeń o ukończeniu kursu (załącznik nr 5 do SIWZ). Oświadczenie o posiadaniu aktualnego certyfikatu jakości usług lub akredytacji kuratora oświaty (załącznik nr 6 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
-
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany zawartej umowy:
-
zmianę miejsca wykonania zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że nie zmieni się miejscowość wykonania zamówienia a warunki lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą porównywalne do warunków wskazanych w ofercie,
-
zmianę terminu wykonania zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że zachowany zostanie przeciętny tygodniowy wymiar 25 godzin zegarowych szkolenia,
-
zmianę składu osób tworzących kadrę dydaktyczną, którą Wykonawca zapewnił do wykonania zamówienia, jeżeli zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz zostanie dokonana pod warunkiem zachowania wymogów, co do uprawnień i wykształcenia nowozaproponowanych osób, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wzór umowy został przedstawiony w załączniku nr 11 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwrzesnia.pl – zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem; Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września (sekretariat pok. nr 13).
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w
sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w
dialogu konkurencyjnym lub informacja
o sposobie uzyskania tego
opisu: nie dotyczy
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę so składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: data: 15.07.2014; godzina: 09:30; miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, pok. nr 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie finansowane w ramach projektu „Człowiek najlepszą inwestycją” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 PO KL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Ogłoszenie o zamówieniu
publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych
w dniu 04.07.2014 r. pod numerem 224914-2014.
Września, dnia 04.07.2014r.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
we Wrześni
Eugeniusz Wiśniewski
- wytworzenie informacji: Eugeniusz Wiśniewski
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Jakubowski (04/07/2014 13:05:47)
- zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Jakubowski (04/07/2014 13:06:26)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Jakubowski (04/07/2014 13:06:26)