Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
na przeprowadzenie szkolenia grupowego „ABC prowadzenia działalności gospodarczej” dla 60 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6403535, faks 061 6402110.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie ABC prowadzenia działalności gospodarczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkolenia grupowego pn. „ABC PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ” dla 60 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni. Szkolenie powinno odbywać się w trzech grupach po 20 osób. Łączna liczba godzin szkolenia dla każdej z grup musi wynosić 60 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
I.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80410000-1
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:
30.09.2014r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : „spełnia”, „nie spełnia”.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : „spełnia”, „nie spełnia”.
III.3.3) Potencjał techniczny
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : „spełnia”, „nie spełnia”.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : „spełnia”, „nie spełnia”.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : „spełnia”, „nie spełnia”.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz zaświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 7 do SIWZ);.
-
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami(załącznik nr 8 do SIWZ); .
-
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień.
III.4.2) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na postawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
-
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 9 do SIWZ);
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy;
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu —wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, -
Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKRESLONYM WYMAGANIOM: ---------
III.6) INNE DOKUMENTY:
Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2
do SIWZ) Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji
Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy
dla siedziby wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie
wykonawcy w sprawie wydawania zaświadczeń o ukończeniu kursu
(załącznik nr 5 do SIWZ). Oświadczenie
o posiadaniu aktualnego
certyfikatu jakości usług lub akredytacji kuratora oświaty
(załącznik nr 6 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
-
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany zawartej umowy:
-
zmianę miejsca wykonania zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że nie zmieni się miejscowość wykonania zamówienia a warunki lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą porównywalne do warunków wskazanych w ofercie,
-
zmianę terminu wykonania zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że zachowany zostanie przeciętny tygodniowy wymiar 25 godzin zegarowych szkolenia,
-
zmianę składu osób tworzących kadrę dydaktyczną, którą Wykonawca zapewnił do wykonania zamówienia, jeżeli zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz zostanie dokonana pod warunkiem zachowania wymogów, co do uprawnień i wykształcenia nowozaproponowanych osób, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wzór umowy został przedstawiony w załączniku nr 11 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwrzesnia.pl – zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem; Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września (sekretariat pok. nr 13).
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę so składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: data: 19.02.2014; godzina: 09:30; miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, pok. nr 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie finansowane w ramach projektu „Człowiek najlepszą inwestycją” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 PO KL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu07.02.2014 r. pod numerem 44830-2014.
Września, dnia 07.02.2014r.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
we Wrześni
Eugeniusz Wiśniewski
- wytworzenie informacji: Eugeniusz Wiśniewski
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Jakubowski (07/02/2014 13:37:40)
- zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Jakubowski (07/02/2014 13:38:16)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Jakubowski (07/02/2014 13:38:16)