-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
-
W ogłoszeniu jest: 12.03.2014 r. godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, pok. nr. 13 (sekretariat.
-
W ogłoszeniu powinno być: 21.03.2014 r. godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, pok. nr. 13 (sekretariat).
-
Miejsce, w którym należy dodać tekst: -.
-
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: -.
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego nr CAZ.4222.16.2014.BG
na przeprowadzenie kursu grupowego „Sprzedawca fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i terminali płatniczych” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie
nr 70142-2014 z dnia 2014-03-03 r.
Ogłoszenie o zamówieniu - Września
Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usług w zakresie szkolenia grupowego pn. Sprzedawca
fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i terminali płatniczych dla
10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
we Wrześni....
Termin składania ofert: 2014-03-12
Numer ogłoszenia:
77050 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O
ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 70142 - 2014 data 03.03.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6403535, fax. 061 6402110.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
II.2) Tekst, który należy dodać:
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
we Wrześni
Eugeniusz Wiśniewski
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
na przeprowadzenie szkolenia grupowego „Sprzedawca fakturzysta
z obsługą kas fiskalnych i terminali płatniczych” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień
publicznych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul.
Wojska Polskiego 2,
62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel.
061 6403535, faks 061 6402110.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie Sprzedawca fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i terminali płatniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie
szkolenia grupowego pn.
Sprzedawca fakturzysta z obsługą kas
fiskalnych i terminali płatniczych dla 10 osób bezrobotnych
zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrześni. Łączna
liczba godzin szkolenia musi wynosić 120 godzin zegarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto z załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres
w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
-
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : spełnia, nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : spełnia, nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu
należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; -
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2
do SIWZ) Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji
Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy
dla siedziby wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie
wykonawcy w sprawie wydawania zaświadczeń o ukończeniu kursu
(załącznik nr 5 do SIWZ). Oświadczenie
o posiadaniu aktualnego
certyfikatu jakości usług lub akredytacji kuratora oświaty
(załącznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany zawartej umowy: - zmianę
miejsca wykonania zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest
konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem,
że nie zmieni się miejscowość wykonania zamówienia
a warunki
lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą porównywalne do
warunków wskazanych w ofercie, - zmianę terminu wykonania
zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że zachowany zostanie
przeciętny tygodniowy wymiar 25 godzin zegarowych szkolenia, -
zmianę składu osób tworzących kadrę dydaktyczną, którą
Wykonawca zapewnił do wykonania zamówienia, jeżeli zmiana ta jest
konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz zostanie
dokonana pod warunkiem zachowania wymogów, co do uprawnień i
wykształcenia nowozaproponowanych osób, określonych w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. Wzór umowy został przedstawiony w
załączniku nr 11 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwrzesnia.pl
- zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy
Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września
(sekretariat pok. nr 13).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014r. godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, pok. nr 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.03.2014 r. pod numerem 70142 - 2014.
Września, 03.03.2014 r.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
we Wrześni
Eugeniusz Wiśniewski
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Modyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - 07.03
Wyjaśnienia do SIWZ - 07.03
- wytworzenie informacji: Eugeniusz Wiśniewski
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Jakubowski (03/03/2014 15:44:54)
- zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Jakubowski (07/03/2014 14:27:49)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Jakubowski (07/03/2014 14:27:49)