ZARZĄDZENIE NR 10/2013
STAROSTY WRZESIŃSKIEGO
z dnia 15 kwietnia 2013 r.
w sprawie przechowywania i archiwizacji dokumentów związanych z inwestycją „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wrzesińskiego” – projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu III „Środowisko Przyrodnicze”, Działania 3.2 „Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku”, Schematu 2 „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej, w tym system grzewczy” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 167, poz. 1759, z 2007 r. Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 92, poz. 753, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675, z 2011 r. Nr 21, poz. 113, Nr 149, poz. 887, Nr 217, poz. 1281, § 3 pkt.2 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego we Wrześni, oraz § 15 pkt.1 Umowy o dofinansowanie nr UDA-RPWP.03.02.02-30-009/10-00 z dnia 28.10.2010 r., zarządza się, co następuje:
§ 1. Zarządza się przechowywanie oraz archiwizację dokumentów związanych z inwestycją „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wrzesińskiego” - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu III „Środowisko Przyrodnicze”, Działania 3.2 „Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku”, Schematu 2 „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej, w tym system grzewczy” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, w następujących jednostkach i wydziałach:
1) Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich – oryginał wniosku o dofinansowanie wraz z kompletem załączników, oryginał umowy o dofinansowanie wraz z oryginałami wszystkich zawartych do niej aneksów, oryginały korespondencji dotyczącej projektu, oryginały sprawozdań z realizacji projektu, oryginały wniosków o płatność, oryginały dokumentacji technicznej, protokoły odbioru robót, oryginały umów zawartych w związku z realizowanym projektem oraz aneksów do tych umów, oryginały dokumentów dotyczących udzielonych zamówień publicznych, dokumentacja związana z promocją projektu, analiza porealizacyjna wskaźnika rezultatu projektu.
2) Wydział Finansowy – oryginały dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów w projekcie (faktury, rachunki, listy płac, wyciągi z rachunku bankowego), wydruki z ewidencji księgowej za okres realizacji projektu.
3) Dom Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 25:
a) oryginały umów:
Umowa z dnia 07.08.2007 r. – audyt energetyczny budynku,
Umowa nr 9/2007 z dnia 31.10.2007 r. - projekt budowlany w zakresie
termomodernizacji budynku,
Umowa nr 10/2007 z dnia 31.10.2007 r. – kosztorysy inwestorskie dla zakresu
projektowego instalacji wewnętrznych dla budynku,
Umowa nr 12/2007 z dnia 14.12.2007 r. – inwentaryzacje instalacyjne na potrzeby
wykonania dokumentacji projektowej w zakresie wewnętrznej instalacji c.w.u. oraz
c.o. dla budynku,
Umowa nr 6/2008 z dnia 04.07.2008 r. – projekty budowlane w zakresie remontu
dachu oraz opracowanie kosztorysów inwestorskich dla zakresu projektowego
instalacji odgromowej.
b) oryginały dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów wynikających z
realizacji w/w umów,
c) protokoły odbioru dotyczące w/w umów,
d) dokumenty związane z monitorowaniem wskaźnika rezultatu w Domu Pomocy
Społecznej.
4) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących we Wrześni, ul. Kaliska 2a:
a) oryginał Umowy Nr 7/2009 z dnia 16.07.2009 r. – modernizacja budynku internatu,
b) oryginały dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów wynikających z
realizacji w/w umowy,
c) protokół odbioru robót zrealizowanych w ramach w/w umowy,
d) oryginały dokumentów dotyczące udzielonego zamówienia publicznego na realizację zakresu robót objętych w/w umową,
e) protokół OT nr 2/2009 z dnia 31.12.2009 r. modernizacji budynku internatu,
f) oryginały dokumentacji projektowej przekazanej protokołem PT z dnia 02.06.2009 r. na podstawie Uchwały nr 375/2009 Zarządu Powiatu we Wrześni z dnia 02.06.2009 r.
g) dokumenty związane z monitorowaniem wskaźnika rezultatu projektu w budynku głównym, internatu oraz dydaktycznym wraz z salą gimnastyczną i łącznikiem Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących we Wrześni,
h) dokumenty potwierdzające osiągnięcie dochodu w trakcie realizacji projektu (faktura nr FVS-12/000121 z dnia 06.09.2012 r. – aluminium, stal; faktura VAT nr 199/2009 z 28.07.2009 – złom stalowy ).
§ 2. Zgodnie z umową o dofinansowanie w/w Projektu nr umowy UDA-RPWP.03.02.02-30-009/10-00 z dnia 28.10.2010 r. określa się czas przechowywania dokumentacji projektu co najmniej do dnia 31 grudnia 2020 r.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
/-/ Starosta
Dionizy Jaśniewicz
- wytworzenie informacji: Dionizy Jaśniewicz
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Jakubowski (27/01/2014 11:08:32)
- zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Jakubowski (27/01/2014 11:44:04)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Jakubowski (27/01/2014 11:44:04)