Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni
62-300 Września ul. Wrocławska 44
tel. 48 61 437 40 00, fax 48 61 437 40 03
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro
na zakup i dostawę jednego specjalnego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego
(CPV – 34113000-2):
Nie dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zadania: do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu otwarcia ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej: www.straz.wrzesnia.powiat.pl
Od wykonawców nie wymaga się wniesienia wadium.
Oferty należy składać w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni, ul. Wrocławska 44, 62-300 Września– I piętro, sekretariat do dnia 23.10.2008r. do godz.11:00
Wykonawca winien na kopercie zamieścić:
-
adres Zamawiającego: Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wrześni, ul. Wrocławska 44, 62-300 Września
-
nazwę i adres wykonawcy, aby można było odesłać ofertę złożoną po terminie,
-
oznaczenie: „Oferta przetargowa na zakup i dostawę jednego specjalnego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego” oraz
-
„Nie otwierać przed 23 października 2008r. godz. 11:15
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.10.2008r. o godz. 11:15 w siedzibie zamawiającego, w świetlicy ul. Wrocławska 44, 62 – 300 Września
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- mł. bryg. Krzysztof Orzeł, Komendant Powiatowy PSP we Wrześni
tel. 48 61 437 40 00 – w godzinach od 9:00 do 14:00,
- kpt. Piotr Trawiński, starszy specjalista ds. kontrolno – rozpoznawczych
KP PSP we Wrześni tel. 48 61 437 40 00 – w godzinach od 9:00 do 14:00.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
- cena ofertowa - 80%
- gwarancja mechaniczna – 20%
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
-
prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
-
nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt 4 SIWZ, przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia
W przypadkach określonych ustawą wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wg załączonego wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ) Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo.
- Aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeni a Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt. 4.3 i 4.4, składa dokument lub dokumenty potwierdzające że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 4.3 i 4,4, zastępuje się je dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy złożenia oświadczeń obowiązują odpowiednio.
Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.10.2008 r.
- wytworzenie informacji:
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Kamil Perlik (13/10/2008 12:40:30)
- zaakceptowanie treści informacji: Kamil Perlik (13/10/2008 12:40:55)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Kamil Perlik (13/10/2008 12:40:55)