AAA|rss
Jesteś w dziale:  Strona Główna » Starostwo Powiatowe » Zamówienia Publiczne » 2014

Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza

Numer ogłoszenia: 375430 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 232417 - 2014 data 05.11.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Starostwo Powiatowe, ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, fax. 061 6402051.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

 

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września, kancelaria pok 11a..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września, kancelaria pok 11a..

 

 

 

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


 

Września: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrzesińskiego oraz podległych jednostek na lata 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 232417 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:wrzesnia.powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrzesińskiego oraz podległych jednostek na lata 2015/2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrzesińskiego oraz podległych jednostek na lata 2015/2016. CZĘŚĆ 01 - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. CZĘŚĆ 02 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - ubezpieczenie nadwyżkowe. CZĘŚĆ 03 - Ubezpieczenia komunikacyjne a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem pojazdów mechanicznych, c) Ubezpieczenie autocasco, d) Ubezpieczenie assistance. CZĘŚĆ 04 - Ubezpieczenie promu górnolinowego a) Ubezpieczenie casco jednostki pływającej b) Ubezpieczenie OC armatora w związku z eksploatacją jednostki pływającej CZĘŚĆ 05 - Ubezpieczenie NNW oraz kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.41.50-2, 66.51.63.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów; prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2010 roku Nr. 11, poz. 66 ze zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym, ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określają wzory umów stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. W sytuacji, gdy w trakcie okresu ubezpieczenia zajdą następujące zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne które mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie w sposób odpowiadający powyższym zmianom zwaloryzowane. Wykonawca wnioskując do Zamawiającego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie jest zobowiązany udowodnić, w jaki sposób powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania przez niego zamówienia. W sytuacji, gdy jest bezspornym, że powyższe zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, następuje zmiana postanowień umowy dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy do części 01 1. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 2. Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku gdy wystąpi: 1) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, 2) zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego wiążąca się z koniecznością dostosowania do niej umowy, 3) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego. 3. Zamawiający przewiduje także możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych składników majątku Zamawiającego - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczna zgodnie z zapisami określonymi w niniejszej SIWZ; 3) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki. Zmiany umowy do części 02 1. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 2. Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku gdy wystąpi: 1) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, 2) zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego wiążąca się z koniecznością dostosowania do niej umowy, 3) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego. 3. Zamawiający przewiduje także możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki. Zmiany umowy do części 03: 1. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 2. Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku gdy wystąpi: 1) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, 2) zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego wiążąca się z koniecznością dostosowania do niej umowy, 3) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego, 4) zmiana wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Ubezpieczającego (jednostki Ubezpieczającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów Ubezpieczającego i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. 3. Zamawiający przewiduje także możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 31.12.2016 r. Składka będzie rozliczna zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 3) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki. Zmiany umowy do części 04 1. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 2. Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku gdy wystąpi: 1) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, 2) zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego wiążąca się z koniecznością dostosowania do niej umowy, 3) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego. 3. Zamawiający przewiduje także możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu jednostki pływającej w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości jednostki pływającej w okresie ubezpieczenia. Zmiany umowy do części 05 1. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 2. Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku gdy wystąpi: 1) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, 2) zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego wiążąca się z koniecznością dostosowania do niej umowy, 3) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego, 3. Zamawiający przewiduje także możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 3) zmiany w ilości szacowanej liczby osobodni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września pok. 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września, kancelaria pok 11a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. zakres ochrony - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - ubezpieczenie nadwyżkowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - ubezpieczenie nadwyżkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. zakres ochrony - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem pojazdów mechanicznych, c) Ubezpieczenie autocasco, d) Ubezpieczenie assistance..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem pojazdów mechanicznych, c) Ubezpieczenie autocasco, d) Ubezpieczenie assistance. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. zakres ochrony - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ubezpieczenie promu górnolinowego a) Ubezpieczenie casco jednostki pływającej b) Ubezpieczenie OC armatora w związku z eksploatacją jednostki pływającej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie promu górnolinowego a) Ubezpieczenie casco jednostki pływającej b) Ubezpieczenie OC armatora w związku z eksploatacją jednostki pływającej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.50-2, 66.51.63.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. zakres ochrony - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ubezpieczenie NNW oraz kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie NNW oraz kosztów leczenia w czasie zagranicznych podróży służbowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. zakres ochrony - 3

SIWZ Ubezpieczenie

Informacja o modyfikacji - 06.11.2014

Odpowiedzi na pytania  - 07.11.2014

Odpowiedzi na pytania - 14.11.2014 

SIWZ Modyfikacja - 14.11.2014

Modyfikacja treści klauzul dodatkowych - 14.11.2014

Modyfikacja umów - 18.11.2014


Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Szymon Kusiński (05/11/2014 14:31:34)
  • zaakceptowanie treści informacji: Szymon Kusiński (18/11/2014 12:35:29)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Szymon Kusiński (18/11/2014 12:35:29)
Lista wiadomości
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego realizowanego przez Powiat Wrzesiński, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, oddział w Poznaniu ul. Piękna 58, 60-589 Poznań
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Compensa T.U.S.A Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Inter Polska S.A. Oddział w Poznaniu, Al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrzesińskiego oraz podległych jednostek na lata 2015/2016.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września, jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy „Alba PPHU”, Alicja Brzozowska & Leszek Brzozowski s.c., ul. Kostrzyńska 20/1, 61-042 Poznań.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2, 62-300 Września - część IV, jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Medi – System Krankenhausberatungs - und einrichtungs GmbH, Ahorn strasse 04, GVZ Freinenbrink, 15537 Grunheide, Niemcy.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2, 62-300 Września - część III, jako najkorzystniejszej oferty Mega System sp. z o.o., ul. 10 Lutego 15, 08-110 Siedlce.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 6 – obszar miasta Września
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 5 – obszar gminy Września
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 4 – obszar gminy Pyzdry
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 3 – obszar gminy Nekla
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 2 – obszar gminy Miłosław
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 1 – obszar gminy Kołaczkowo
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym. Wybrano LIMES Iwona Wałowska.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września.
Starosta Wrzesiński zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014 na 2015 na obszarze miasta Września.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym. Wybrano Poczta Polska S.A.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na modernizację ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki w zakresie aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne dotyczące budynków i lokali oraz użytków gruntowych obszarów zabudowanych.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014 na 2015 na obszarze miasta Września.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie II etapu robót zadania p.n. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2919P w m. Grabowo Królewskie.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014 na 2015.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet VII, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Michał Nowak, Mariusz Romian, Ronomed sp.j., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet V, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Stolter sp. z o.o., Grubno 63, 86 – 212 Stolno.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet IV, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Mirosław Czech, Milasystem, ul. K.I. Gałczyńskiego 9, 45 – 523 Opole.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet III, oferty wykonawcy Michał Nowak, Mariusz Romian, Ronomed sp.j., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet II, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy ALVO sp. z o.o. sp.k., ul. Południowa 21A, 63-030 Śmigiel.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet I, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Andrzej Boruta, Biuro Handlowe „KINESIS”, ul. Stefczyka 32B, 20 – 151 Lublin
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest zakup pamięci przeznaczonych do modernizacji serwera w Starostwie Powiatowym we Wrześni, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Jarosław Kaźmierczak „Hardsoft Telekom”, ul. Namysłowska 17/19, 60 – 166 Poznań.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2919P w m. Grabowo Królewskie, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49 62 – 070 Palędzie
Zarząd Powiatu we Wrześni informuje
iż na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty Wykonawcy: Mardo-Sport Sp. z o.o., ul. Wydmowa 10, 62-041 Puszczykowo.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży przy Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Multisport Karina Komornicka ul. Karola Olszewskiego 13 A, 43-600 Jaworzno. Wykonawca ten spełnia warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta zgodna z treścią SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych uzyskała 100 pkt. w kryterium ceny.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest remont wnętrza prezbiterium kościoła poewangelickiego w Miłosławiu, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy: Zakład Malarsko-Budowlany, Budownictwo Zabytkowe i Współczesne, Paweł Mikołajczak, ul. Szkolna 48, 62-306 Kołaczkowo.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup pamięci przeznaczonych do modernizacji serwera w Starostwie Powiatowym we Wrześni.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 2919P w m. Grabowo Królewskie.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2162P - budowa chodnika w m. Gutowo Małe, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy: Zakład Drogowy Waldemar Lewandowski, Psary Małe, ul. Krótka 1a, 62-300 Września.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego, o nawierzchni poliuretanowej, ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzie przy Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na kościele poewangelickim (XIX w.) w Miłosławiu - prawa strona, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy: P.P.H.U Unrath, ul. Akacjowa 5, 62 – 300 Września.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na kościele poewangelickim (XIX w.) w Miłosławiu - lewa strona, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy: P.P.H.U Unrath, ul. Akacjowa 5, 62 – 300 Września.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wynikach przetargu nieograniczonego którego przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych, oprogramowania i taśm do tworzenia kopii zapasowych oraz podzespołów komputerowych przeznaczonych do modernizacji serwerów i macierzy w Starostwie Powiatowym we Wrześni - część II
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze oferty w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych, oprogramowania i taśm do tworzenia kopii zapasowych oraz podzespołów komputerowych przeznaczonych do modernizacji serwerów i macierzy w Starostwie Powiatowym we Wrześni – część I
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 1
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na przebudowę drogi powiatowej nr 2162P - budowa chodnika w m. Gutowo Małe.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 2
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 3
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 4
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 5
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 6
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 7
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 8
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 9
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września.