AAA|rss
Jesteś w dziale:  Strona Główna » Starostwo Powiatowe » Zamówienia Publiczne » 2014

Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza

Września: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki w zakresie aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne dotyczące budynków i lokali oraz użytków gruntowych obszarów zabudowanych.
Numer ogłoszenia: 321914 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki w zakresie aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne dotyczące budynków i lokali oraz użytków gruntowych obszarów zabudowanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki w zakresie aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne dotyczące budynków i lokali oraz użytków gruntowych obszarów zabudowanych. Wykonanie przedmiotu prac, w tym pozyskanie danych ewidencyjnych oraz sporządzenie operatu technicznego należy wykonać na podstawie rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z uwzględnieniem zmian wynikających z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Pozyskane dane zgodne z w/w rozporządzeniem z roku 2013, zostaną dostosowane przez Wykonawcę prac, do formatów systemów informatycznych, w których prowadzona jest baza ewidencji gruntów i budynków. Udokumentowanie pozyskanych danych ewidencyjnych nastąpi przez wykonanie: 1. arkuszy budynków zgodnie z nowym w/w rozporządzeniem z roku 2013 2. arkuszy lokali zgodnie z nowym w/w rozporządzeniem z roku 2013 3. pliki wsadowe do systemu geo-info6 zgodnie z formatem geo-info w wersji 14.3.4.0 4. pliki wsadowe do systemu EGB2000 zgodnie z formatem systemu w wersji 4.70 Dodatkowo Wykonawca sporządzi numeryczne wykazy danych ewidencyjnych (budynków i lokali) (pliki txt ze średnikiem jako separatorem) zawierające pozyskane dane ewidencyjne w wersji zgodnej z nowym (z roku 2013) oraz zmienionym rozporządzeniem z roku 2001. Zgromadzone w pliku dane powinny być opracowane i zapisane tak aby 1 wiersz obejmował kompletne i spójne dane 1 obiektu ewidencyjnego (budynek, lokal) oraz identyfikatory tych obiektów. Przedmiot prac obejmuje wykonanie następujących czynności: 1. Porównanie numerycznej mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie: a. wyselekcjonowania budynków rozbudowanych lub nieujawnionych w numerycznej bazie, dla których zachodzi konieczność wykonania nowych pomiarów. b. zakwalifikowania budynków do ujawnienia bądź nie ujawniania w ewidencji gruntów i budynków. Wyniki wywiadu terenowego powinny zostać ujawnione na wyplotach map ewidencyjnych w skali 1:1000. Wyniki wywiadu terenowego powinny zawierać także następujące informacje: kontur budynku przed zmianą oraz wyróżniony kontur budynku po zmianie (dla budynków rozbudowanych) kontury budynków dotychczasowych i nowo pomierzonych informację o zakwalifikowaniu budynku do ujawnienia w ewidencji budynków a w przypadku zaliczenia budynku do grupy która nie będzie ujawniana dodatkowo informację o powodach niezakwalifikowania budynku do ujawnienia w egb. 2. Pomiar zmienionych i nowych budynków 3. Założenie ewidencji budynków i lokali w systemie EGB2000; 4. Uzupełnienie i zweryfikowanie istniejących danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) z późniejszymi zmianami w szczególności o: a. numery rejonów statystycznych i obwodów spisowych; b. numery rejestru zabytków; c. numery dróg publicznych; Uruchomienie spójnego, systemu informatycznego obsługującego bazy danych ewidencyjnych (część opisowo-tabelaryczna - EGB2000 SQL wer. 4.70 oraz część kartograficzna operatu w systemie GEO-INFO VI wydanie 14.3.4.0), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 7 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: Nordea Bank Polska SA I oddział w Poznaniu 72 1440 1286 0000 0000 0387 0561. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy oraz art.5 ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz w sytuacji gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia tj. uprawnienia z zakresu geodezji i kartografii w następujących zakresach: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; (wg zał. nr 5 do SIWZ.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wstąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich uwzględnienia: 1) zmiana personelu Wykonawcy (uprawnieni geodeci) przy czym kwalifikacje wskazanych osób muszą być takie same lub wyższe 2) opóźnień niezależnych od Wykonawcy - udokumentowanych; 3) siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wrzesnia.powiat.pl, Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10,62-300 Września.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10 , 62 - 300 Września, pok.11a (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ Modernizacja

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Szymon Kusiński (29/09/2014 14:29:50)
  • zaakceptowanie treści informacji: Szymon Kusiński (29/09/2014 14:33:45)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Szymon Kusiński (29/09/2014 14:33:45)
Lista wiadomości
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego realizowanego przez Powiat Wrzesiński, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, oddział w Poznaniu ul. Piękna 58, 60-589 Poznań
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Compensa T.U.S.A Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Inter Polska S.A. Oddział w Poznaniu, Al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrzesińskiego oraz podległych jednostek na lata 2015/2016.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września, jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy „Alba PPHU”, Alicja Brzozowska & Leszek Brzozowski s.c., ul. Kostrzyńska 20/1, 61-042 Poznań.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2, 62-300 Września - część IV, jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Medi – System Krankenhausberatungs - und einrichtungs GmbH, Ahorn strasse 04, GVZ Freinenbrink, 15537 Grunheide, Niemcy.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2, 62-300 Września - część III, jako najkorzystniejszej oferty Mega System sp. z o.o., ul. 10 Lutego 15, 08-110 Siedlce.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 6 – obszar miasta Września
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 5 – obszar gminy Września
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 4 – obszar gminy Pyzdry
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 3 – obszar gminy Nekla
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 2 – obszar gminy Miłosław
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014/2015 – dotyczy części nr 1 – obszar gminy Kołaczkowo
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym. Wybrano LIMES Iwona Wałowska.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, ustawienie oraz montaż mebli dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września.
Starosta Wrzesiński zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014 na 2015 na obszarze miasta Września.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy w przetargu nieograniczonym. Wybrano Poczta Polska S.A.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na modernizację ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki w zakresie aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne dotyczące budynków i lokali oraz użytków gruntowych obszarów zabudowanych.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014 na 2015 na obszarze miasta Września.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie II etapu robót zadania p.n. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2919P w m. Grabowo Królewskie.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wrzesińskiego w sezonie 2014 na 2015.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet VII, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Michał Nowak, Mariusz Romian, Ronomed sp.j., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet V, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Stolter sp. z o.o., Grubno 63, 86 – 212 Stolno.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet IV, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Mirosław Czech, Milasystem, ul. K.I. Gałczyńskiego 9, 45 – 523 Opole.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet III, oferty wykonawcy Michał Nowak, Mariusz Romian, Ronomed sp.j., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet II, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy ALVO sp. z o.o. sp.k., ul. Południowa 21A, 63-030 Śmigiel.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - pakiet I, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Andrzej Boruta, Biuro Handlowe „KINESIS”, ul. Stefczyka 32B, 20 – 151 Lublin
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest zakup pamięci przeznaczonych do modernizacji serwera w Starostwie Powiatowym we Wrześni, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Jarosław Kaźmierczak „Hardsoft Telekom”, ul. Namysłowska 17/19, 60 – 166 Poznań.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2919P w m. Grabowo Królewskie, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49 62 – 070 Palędzie
Zarząd Powiatu we Wrześni informuje
iż na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty Wykonawcy: Mardo-Sport Sp. z o.o., ul. Wydmowa 10, 62-041 Puszczykowo.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży przy Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Multisport Karina Komornicka ul. Karola Olszewskiego 13 A, 43-600 Jaworzno. Wykonawca ten spełnia warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta zgodna z treścią SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych uzyskała 100 pkt. w kryterium ceny.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest remont wnętrza prezbiterium kościoła poewangelickiego w Miłosławiu, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy: Zakład Malarsko-Budowlany, Budownictwo Zabytkowe i Współczesne, Paweł Mikołajczak, ul. Szkolna 48, 62-306 Kołaczkowo.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup pamięci przeznaczonych do modernizacji serwera w Starostwie Powiatowym we Wrześni.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 2919P w m. Grabowo Królewskie.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2162P - budowa chodnika w m. Gutowo Małe, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy: Zakład Drogowy Waldemar Lewandowski, Psary Małe, ul. Krótka 1a, 62-300 Września.
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego, o nawierzchni poliuretanowej, ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzie przy Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na kościele poewangelickim (XIX w.) w Miłosławiu - prawa strona, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy: P.P.H.U Unrath, ul. Akacjowa 5, 62 – 300 Września.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze, w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na kościele poewangelickim (XIX w.) w Miłosławiu - lewa strona, jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy: P.P.H.U Unrath, ul. Akacjowa 5, 62 – 300 Września.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wynikach przetargu nieograniczonego którego przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych, oprogramowania i taśm do tworzenia kopii zapasowych oraz podzespołów komputerowych przeznaczonych do modernizacji serwerów i macierzy w Starostwie Powiatowym we Wrześni - część II
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
o wyborze oferty w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych, oprogramowania i taśm do tworzenia kopii zapasowych oraz podzespołów komputerowych przeznaczonych do modernizacji serwerów i macierzy w Starostwie Powiatowym we Wrześni – część I
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 1
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na przebudowę drogi powiatowej nr 2162P - budowa chodnika w m. Gutowo Małe.
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 2
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 3
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 4
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 5
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 6
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 7
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 8
Zarząd Powiatu we Wrześni zawiadamia
że w przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w formie warsztatów i wykładów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu „Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli oraz wsparcia rozwoju szkół z terenu powiatu wrzesińskiego” – dotyczy pakietu nr 9
Starostwo Powiatowe we Wrześni ogłasza
przetarg nieograniczony na zakup i dostawę wyposażenia dla Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 2; 62-300 Września.